Menestystä voi toivoa vain olemalla oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Meillä aika ja paikka olivat otollisia vuonna 2009, jolloin Oma Ehitaja -niminen rakennusyritys (pääurakoitsijan asemassa) ja otti yhteyttä ja kysyi olisimmeko valmiita painamaan ja asentamaan verkkojulkisivun Tallinnan teknillisen yliopiston kirjaston rakenteilla olevaan rakennukseen.
4800m2 julkisivun päällystäminen painokankaalla oli suuri haaste, johon tarttua. Se tuntui kuin olisi perustamassa uutta yritystä!
Seurasi viisi kuukautta tiukkaa panostamista tehtävään (poislukien muutama säästä johtunut lepopäivä). Lopputuloksena oli itse kehitetty, toteutettu ja myös asennettu julkisivu - Archiprint oli syntynyt.
10-vuotinen digipainokokemuksemme, tuotekehitys, testaaminen ja uuden oppimisen innon yhdistäminen auttoivat meidät yli alkuvaikeuksien. Emme luovuttaneet! Käytännön kautta opimme paljon lisää ja hankimme kokemuksia, joita ei pysty teoriassa oppimaan. Jokainen uusi hanke auttaa meitä kehittymään lisää, miten asioita tehdään vieläkin paremmin.
Olemme yhdistäneet kaksi erilaista toimialaa: rakennustaiteen ja painotuotteet. Tarjoamme arkkitehdeille ja suunnittelijoille aivan uudenlaisen mahdollisuuden tuoda kuvataide rakennusten ulkoasuhin.
Arkkitehti pystyy avullamme toteuttamaan visuaalisia ideoitaan innovatiivisesti, monipuolisesti ja ainutlaatuisesti erittäin kilpailukykyiseen hintaan.
Archiprint mahdollistaa tasapaksujen julkisivuratkaisujen sijasta iloisemman ja kiinnostavamman kaupunkikuvan. Suunnittelijan mielikuvitus saa lentää – me toteutamme sen!
Media:
Prointerior.fi